Har du kommit hem från din semester och upplevt att något inte har levt upp till dina förväntningar? Här hittar du information om hur du kan reklamera din resa.
Vi vill gärna ordna dina problem medan du fortfarande är kvar på semestern, så att den blir precis som du önskar. Kontakta oss därför direkt om du fortfarande befinner dig på plats.
Har ditt bagage blivit försenat eller skadat? Då är det flygbolaget du ska kontakta. Hitta ditt flygbolag.
Har du varit sjuk, blivit skadat eller råkat ut för stöld? Då kan du kontakta ditt eget försäkringsbolag. Köpte du en reseförsäkring i samband med din resa, ska du Fylla i denna skadeanmälan och skicka till Gouda.
Vill du reklamera något gällande din hyrbil, t.e.x. extrabelopp som blivit dragna efter hemkomst och du hyrt din bil av AVIS, kan du med fördel gå in på AVIS hemsida där du hittar en kopia på fakturan och kan se vad beloppet täcker.
Har du andra frågor om hyrbilar eller hyrt en bil hos SIXT kan du använda vårt reklamationsformulär.
Om din reklamation handlar om annat än det som är nämnt ovanför, kan du sända din reklamation direkt till oss. Om du ansöker om kompensation efter hemkomst, är det viktigt att du kontaktat oss direkt på resmålet, så att vi där har haft möjlighet att hjälpa dig på plats.
För att kunna följa upp ditt ärende, måste vi ha mottagit din reklamationsförfrågan senast 2 månader efter din hemkomst.
Har du frågor, är du välkommen att kontakta oss på 0770-45 66 64 (måndag - fredag kl. 10-12).