Logotyp för Ving

Är du inte nöjd med din resa?

Har du kommit hem från din semester och upplevt att något inte har levt upp till dina förväntningar? Skicka in en reklamation.

För att kunna följa upp ditt ärende, måste vi ha mottagit din reklamationsförfrågan senast 2 månader efter din hemkomst.

Har du frågor, är du välkommen att kontakta oss på 0770-45 66 64 (måndag - fredag kl. 9-13).

Skadat/försenat bagage, sjukdom eller hyrbil?

Skadat/försenat bagage

Har ditt bagage blivit försenat eller skadat? Då är det flygbolaget du ska kontakta. Hitta ditt flygbolag.

Sjukdom

Har du varit sjuk, blivit skadat eller råkat ut för stöld? Då kan du kontakta ditt eget försäkringsbolag. Köpte du en reseförsäkring i samband med din resa, ska du Fylla i denna skadeanmälan och skicka till Gouda.

Hyrbil

Vill du reklamera något gällande din hyrbil, t.e.x. extrabelopp som blivit dragna efter hemkomst och du hyrt din bil av AVIS, kan du med fördel gå in på AVIS hemsida där du hittar en kopia på fakturan och kan se vad beloppet täcker.

Har du andra frågor om hyrbilar eller hyrt en bil hos SIXT kan du använda vårt reklamationsformulär.

Borttappat

Om du har glömt eller tappat något under din semester, har du möjlighet att efterlysa det. Efterlys förlorat föremål

Befinner du dig fortfarande på resmålet?

Vi vill gärna ordna dina problem medan du fortfarande är kvar på semestern, så att den blir precis som du önskar. Kontakta oss därför direkt om du fortfarande befinner dig på plats.