FAQ
FAQ

Allmän kontaktinformation

☎ Ring till oss

 

Öppettider
Måndag-fredag: 9-15
Lördag och söndag: 10-15

✎ Få ett reseförslag

 
I vår hotellhittare hittar du enkelt ett hotell som passar dina önskemål. Du kan också fylla i vårt formulär - så återkommer vi till dig med ett förslag.

Ving grupp och konferens

Är det dags för en grupp-, företags- eller konferensresa?

Längre svarstider på telefon/mail just nu!

På grund av situationen med Covid-19 har vi för närvarande långa väntetider på telefon. Vi ber dig därför att söka information på vår webbplats och endast ringa till oss i brådskande fall. Under dessa extraordinära omständigheter behöver vi prioritera och hjälpa de kunder som har resor inbokade i närtid.

Om du har fått ett mejl från oss med information om din resa, ber vi dig att använda länken/formuläret i mejlet. För övriga ärenden via e-post har vi för närvarande en svarstid på sju dagar. Om din resa påverkas så kommer vi att kontakta dig, du behöver inte kontakta oss.

Under din resa

CHARTERRESA
Du hittar kontaktinformation till vår personal på resmålet i det sms som du mottog vid ankomsten. Du hittar också informationen på din biljett och i vår Ving-app.

Hämta Ving-appen i App Store >
Hämta Ving-appen i Google Play >

FLEXIBEL RESA MED REGULJÄRFLYG
Du hittar telefonnummer till vår nödtelefon på din biljett/resedokument.

Efter din resa

Borttappat

Om du har glömt eller tappat något under din semester, har du möjlighet att efterlysa det.

Var du inte nöjd med din resa?

Har du kommit hem från din semester och upplevt att något inte har levt upp till dina förväntningar?

Andra frågor efter resan?

Ring till oss på 0771-995 995.