VINGS
RESMÅLSSERVICE

Holiday Service 24 hrs

När du reser med Ving ska det vara enkelt att ha semester och koppla av. Därför har vi fokuserat på en modern guideservice som ger dig möjlighet att vara i direktkontakt med våra Vingvärdar när det passar dig.

Du träffar oss på flygplatsen när du landar på resmålet, på våra träfftider på hotellen, och vid behov kan du också avtala ett personligt möte på den tid som passar dig. Men vår unika guideservice sträcker sig längre än så: Både innan och under semestern kan du alltid räkna med ett snabbt svar på e-post, SMS och telefon.

Vi kallar det Holiday Service 24 hrs, och det är naturligtvis gratis för våra gäster. Du behöver bara ge oss din e-postadress och mobilnummer när du bokar din resa, så ordnar vi det övriga.

Holiday Service 24 hrs i korthet

Innan semestern:
Några dagar innan avresa får du ett välkomstmail från Vingvärdarna på ditt resmål, med en e-postadress dit du kan skicka dina frågor om sevärdheter, stränder, väder, shopping, restauranger etc. Du kan också få information om våra utflykter eller hjälp att hyra bil på resmålet. Alla frågor är välkomna och du kan alltid räkna med svar inom 24 timmar.

Under semestern:
När vi har ditt mobilnummer kommer du automatiskt få meddelanden med tips och information under semestern. Du kan också skicka SMS till Vingvärdarna om du vill boka utflykter eller en hyrbil, eller om du vill möta dem på hotellet. Eller något annat. När du anländer får du också ett meddelande med numret till vår servicetelefon som du kan ringa dygnet runt.

Alla Vingvärdar har sin egen dator med sig, så att de omgående kan börja lösa eventuella problem – oavsett om du möter dem på hotellet eller på servicekontoret.

Tips! Ladda ner vår app "Ving på resan" så har du en reseguide i din ficka under semestern. I appen hittar du bland annat flygtider, flygbolagsinformation, utflykter och resmålsguider med bra info om många av våra resmål.