När du reser med Ving ska det vara enkelt att
ha semester och koppla av. Därför har vi fokuserat på en modern guideservice
som ger dig möjlighet att vara i direktkontakt med våra Vingvärdar när det
passar dig.
Du träffar oss på flygplatsen när du landar på
resmålet, på våra träfftider på hotellen, och vid behov kan du också avtala ett
personligt möte på den tid som passar dig. Men vår unika guideservice sträcker
sig längre än så: Både innan och under semestern kan du alltid räkna med ett
snabbt svar på e-post, SMS och telefon.
Vi kallar det Holiday Service 24 hrs, och det
är naturligtvis gratis för våra gäster. Du behöver bara ge oss din e-postadress
och mobilnummer när du bokar din resa, så ordnar vi det övriga.
Holiday
Service 24 hrs i korthet
Innan
semestern:
Några dagar innan avresa får du ett
välkomstmail från Vingvärdarna på ditt resmål, med en e-postadress dit du kan
skicka dina frågor om sevärdheter, stränder, väder, shopping, restauranger etc.
Du kan också få information om våra utflykter eller hjälp att hyra bil på
resmålet. Alla frågor är välkomna och du kan alltid räkna med svar inom 24
timmar.
Under
semestern:
När vi har ditt mobilnummer kommer du
automatiskt få meddelanden med tips och information under semestern. Du kan också
skicka SMS till Vingvärdarna om du vill boka utflykter eller en hyrbil, eller
om du vill möta dem på hotellet. Eller något annat. När du anländer får du
också ett meddelande med numret till vår servicetelefon som du kan ringa dygnet
runt.
Alla Vingvärdar har sin egen dator med sig, så
att de omgående kan börja lösa eventuella problem – oavsett om du möter dem på
hotellet eller på servicekontoret.
Tips! Ladda ner vår app "Ving på resan" så har du en reseguide i din ficka under semestern. I appen hittar du bland annat flygtider, flygbolagsinformation, utflykter och resmålsguider med bra info om många av våra resmål.